Welcome, visitor! [ Login

Post an Ad

 

İstanbul Escort Bayan Yelda

  • Listed: 11 Eylül 2019 02:00
  • Expires: This ad has expired

Description

İstanbul Escort Bayan Yelda

Merhaba elit beyler ben Yelda burada sizlere kaliteli bir hizmet sunmak adına yer almaktayım. İstanbul escort bayan olarak sizleri kendime ait özel dairemde ağırlıyorum. Fakat farklı bölgelerde iseniz sizlerin tutmuş olduğu otellerde de hizmet vermekteyim. Tabi bana soracak olursanız. Siz elit beyleri kendi evimde ağırlamak isterim çünkü evimde her çeşit fantezi aletleri bulunuyor. İstanbul escort olarak bunları bu zamana kadar hiç kimsede görmediğinize adım gibi eminim. Evet elit beyler en kısa sürede gelip bu değişik fantezileri beraber yaşayabiliriz.

Escort bayan olmadan önce hayatımın dönüm noktalarından biri ise okul yaşantım idi üniversite yıllarında Galip adında bir erkek ile tanıştım ve kısa süre içerisinde birbirimize aşık olduk. Okul dönemleri zaman onunla su gibi akıp gidiyordu. Her gün beni evden alırdı ve birlikte giderdik.

Sonra okul çıkışı gidip kafe de oturup bir şeyler yer içerdik. Gel zaman git zaman günlerimiz böle huzurlu bir şekilde gidiyordu. Galip son zamanlarda benden uzaklaşmaya başladı ve benim içimde bir şüphe uyandı. Onu kendi haline bıraktım takip altına aldım ve beni aldattığını yakaladım tabi bunu bozuntuya vermedim. Beni aldattığı kızı takip ettim ve kız evine girerken seslendim. Bayan bir saniye bakar mısın diye döndü ve bana buyrun bayan dedi. Galip sevgiliniz sanırım dedim oda evet dedi. Bende galip’in sevgilisiyim dedim. Şaşkınlık içerinde bana bakmaya başladı hayır olamaz sen ne saçmalıyorsun dedi.

İlk olarak sakin olmasını istedim. Sakinleştikten sonra galip’i aradım ve konuşmaya başladım. Naber aşkım nasıl falan sıradan bir konuşma ve onu her zaman gittiğimiz kafe’ye çağırdım. Aldatılmış iki bayan olarak gittik galip geldi bir anda rengi soldu. Hiç bir şey demeden gitmeye çalıştı tabi biz buna izin vermedik. Konuşmaya başladık ve o gün galip ikimiz içinde bitmişti. Kısacası arkadaşlar sizleri sıkmamak adına bunu anlatmak istedim. Burada asıl mesela galip bana onu yaptıktan sonra ben okulu bıraktım çok boşlukta olduğum için çıkar yol aradım bulamadım.

Sonunda ise kendimi rahatlatmak adına İstanbul escort bayan olma kararı aldım ve şuan çok mutluyum her şey istediğim gibi gidiyor.

No Tags

107 total views, 1 today

  

Listing ID: 6015d7823a70dc14

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.