Welcome, visitor! [ Login

Kocamın Yeğenine Verdim

• Listed: 16 Eylül 2019 02:31
  • Expires: 54 days, 17 hours

Description

KOCAMIN YEĞENİNİ YURTDIŞI SEYAHATİNDE VERDİM

Selam canlarım, ben Selen 21 yaşımdayım ve parası bol olan yaşlı bir adamla evliyim. Bu adam benim güzel yüzüme, genç yaşıma ve seksi vücuduma âşık fakat aşk ile bazı şeyler olmuyor. Yatakta mükemmel olmama rağmen her gece tatmin olmadan uyumak isteğim seksi elde edememek beni çıldırtıyordu. Kocamın benim yaşlarımda uzun boylu, kaslı ve inanılmaz seksi bir yeğeni var. Bu çocuğu ne zaman görsem azıyordum, onu düşünmeden duramıyordum. Onu elde etmem lazımdı artık ateşli bir sekse ihtiyacım vardı ve tek istediğim oydu. İşte canlarım şimdi size onu nasıl elde ettiğimi anlatacağım.

Bu çocuk yurtdışına sıklıkla çıkıyordu, bu sefer Almanya’ya gideceğini duydum ve bende daha önce hiç Almanya’ya gitmemiştim. Bunu duyunca kocama bende orayı çok görmek istediğimi ve alışveriş için gitmek istediğimi söyledim. Kocam ise yeğenine güvendiğinden ve beni kırmamak için Almanya’ya gitmemi kabul etti. Yeğeni 1.90 boylarında beyaz tenli, kahverengi kıvırcık saçlı, inanılmaz yakışıklı bir çocuk ve adı Kerem. Keremle beraber uçağa bindik ve uçakta saatlerce sohbet ettik, bu sohbetin ardından konu biraz cinsellik biraz da benim gençliğime geldi. Bundan istifade ederek ona yataktaki sıkıntılarımdan biraz bahsederek ve onu biraz överek ilgimi belli ettim. Uçaktan indiğimizde bizi bir adam karşıladı, otele bizi götürdü. Otelde rezervasyonda bir sıkıntı olmuştu, sadece bir tane oda vardı ve diğer oda ertesi gün boş olacaktı. Diğer otellere gitmek istemiyordum çünkü onu elde etmem için bu süper bir fırsattı bende dedim ki Keremciğim bir günlük odayı paylaşırız sonra ise diğer odaya geçersin benim için sıkıntı değil dedim. Kerem ise biraz düşünüp biz odamızı alalım fakat yarın işlemi hemen halledin bir daha böyle bir sorunla karşılaşmak istemiyorum dedi. Odaya eşyalarımızı çıkarttılar sonradan bizde odaya geçtik, ben üzerimi değiştireceğimi söyledim ve banyoya geçtim. Üzerime en seksi geceliklerimden biri olan siyah renkli saten geceliğimi giyindim, bu geceliğe kimse hayır diyemezdi çünkü bu gecelik o kadar kısaydı ki bacaklarımı ve götümü ortaya çıkarıyordu üzerime oturduğu için neredeyse bütün vücut hatlarım belliydi. Odaya girdiğimde akşam yemeği gelmişti, Kerem masada oturuyordu. Beni görünce şok oldu fakat hiçbir şey demeden gözlerimin içine baktı ve yemek hazır seni bekliyordum dedi. Karşısındaki sandalyeye oturdum, ayağımla bacağını okşadım ve yüzüne baktım yutkundu ve kızardı. Utanma dedim ve masanın altına girdim pantolonunun üzerinden aletini okşamaya başladım, inliyordu ve masayı elleriyle sıkıyordu. Pantolonunun düğmelerini açtım ve elimle aletini dışarı çıkardım sonra da aletini ağzıma aldım, siki iyice sertleşmişti ve gerçekten çok büyüktü, bu beni inanılmaz azdırdı sikini yaladıkça daha çok ıslanıyordum. Daha fazla dayanamıyordum masanın altından çıkıp üzerimdeki geceliği çıkardım ve yatağa uzandım,  sıra sende dediğimde hiç düşünmeden üzerime atladı ve amımı yalarken adeta uçuyordum. İçime gir diye haykırıyordum, beni dinledi ve kocaman sikini içime soktuğunda nefesim kesildi. Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar sert ve kocaman bir siki içime alıyordum, ikimizde o kadar zevk alıyorduk ki inlemelerimizi tüm otel duyuyordu. Bana kucağına gelmemi söyledi ve beni kucağında boşalana kadar sikti ama benim için daha bitmemişti onun için yatağa domaldım götümün ve amımın tamamını görmesini istiyordum onu daha çok azdırmak için her şeyi yapardım. Bana daha çok mu istiyorsun diyip beni daha çok tahrik ediyordu, sikinin hepsini içime sokmuyor beni kızdırıyordu bende onu doğrulup yatağa ittim ve üzerine çıktım. Evet, daha fazla istiyorum diyip, tüm sikini içime aldım işte istediğim şey bu diye haykırırken onun ellerini tutuyordum. Üzerinde zıplamaya başladım ve ellerimi bırakıp saçımdan tuttu ve beni daha fazla istediğini kulağıma fısıldadı sonrada içime boşaldı. O gece benim için çok önemliydi ateşli bir seks ve güzel bir uyku bunlar tek istediğim şeylerdi ve elde etmiştim. Sabah kalktığımızda diğer odayı istemediğimizi söyledik ve tatili bir haftaya uzatıp her gece mutlu uyudum. Eve döndüğümüzde aramızdaki şey bitmemişti artık her gün evime gelip beni sikiyordu sonunda istediğim her şeye sahiptim.

82 total views, 2 today

Listing ID: 8965d7ec8d1344ac

Report problem

Processing your request, Please wait....